WONDERBRA – KEĎ PODPRSENKA DOBYJE SVET

25. 03. 19

Je sexy. Je okúzľujúca. Je povznášajúca. Áno, máme na mysli ikonickú podprsenku Wonderbra i jej nositeľku. Nahliadnite s nami pod pokrievku príbehu, v ktorom podprsenka dobyje svet.

Značku Wonderbra milujú ženy (a vlastne aj muži) po celom svete. Zastáva totiž názor, že podprsenka nemusí plniť len praktickú funkciu, ale môže byť i krásny módny doplnok a dodať ženám sebavedomie. A čo vznikne, keď sa spojí krása, kvalita, pohodlie aj funkčnosť? Vznikne chic podprsenka, ktorá dekolt zväčší, spevní a zvýrazní. Vďaka nej sa tak žiadna žena nemusí trápiť menším poprsím, pretože je to predsa úplne jednoduché – stačí iba zvoliť tú správnu podprsenku.

 

Zázrak menom Wonderbra: Ako to celé začalo?

Všetko to začalo v tridsiatych rokoch v Kanade, kde podnikateľ Moses (Moe) Nadler v roku 1939 zakladá firmu The Canadian Lady Corset Company a značka Wonderbra tak prvýkrát uvidí svetlo sveta. Počas toho, čo Moe šije podprsenky za cenu okolo jedného doláru však ešte netuší, že sa práve zapisuje do dejín histórie spodnej bielizne. Potom čo značka prežije krízu počas druhej svetovej vojny, rozširuje svoje portfólio tiež o podväzky, dámske nohavičky a plavky. Rok 1952 sa nesie v znamení prvého míľniku a zároveň veľkého trendu, a to kontroverzných špicatých podprseniek Petal Burst. Bola by škoda o tieto skvosty ochudobniť svet, a tak firma expanduje do západnej Európy, Južnej Afriky, Austrálie, Izraela i Západnej Indie.

 

Prvý veľký otras

V rámci neustálych inovácií sa v roku 1960 zrodí nový model s push-up efektom, ktorý sa stáva absolútne revolučným. Podprsenka s názvom Dream Lift otrasie najprv kanadským trhom a potom dobýva ak zbytok sveta. Najväčší otras Wonderbra spôsobí vo Veľkej Británii, kde je dodnes poprednou uznávanou sexy značkou.

 

Kampaň, ktorá spôsobila radu autonehôd

Najväčšiu lavínu potom spúšťa legendárna kampaň s Evou Herzigovou v push-up bra, ktorú na billboardoch umocňuje nápis „Hello boys“. Tá sa vzápätí zapisuje do dejín ako kampaň, ktorá kvôli svojej vyzývavosti spôsobila radu autonehôd. A práve na úspešnú kampaň „Hello boys” nadväzuje limitovaná edícia podprsenky Wonderbra Strapless Bra, ktorá na prvý pohlaď zaujme nevšednou potlačou s motívom mrknutia oka a logom značky. Podprsenka vznikla na počesť 10. výročia od svojho uvedenia na trh a zoženiete ju mimo inej i v klasickej telovej alebo bielej farbe.

Zdroj obrázku: eveningstandard.co.uk

 

Značka, ktorá si získala srdce žien i mužov

Wonderbra sa tak vrýva do pamäte nielen vďaka provokatívnym a pútavým kampaniam, v ktorých sa okrem Evy objavuje tiež modelka Adriana Sklenaříková alebo Adriana Čerňanová (ktorá sa mimochodom stala aj tvárou značky), ale tiež zásluhou rozšírenia sortimentu od jednoduchých push-up podprseniek až po široký výber spodnej bielizne. Od začiatku 90. rokov je Wonderbra vnímaná ako líder v oblasti spodnej bielizne, neustále prichádza s novými nápadmi, trendami i materiálmi, avšak nikdy neprestáva klásť dôraz na ženskosť.

 

Je teda divu, že britské ženy údajne považujú podprsenku Wonderbra za najväčšiu inováciu v doterajšej podprsenkovej histórii? Okrem ikonickej Wonderbra Dream Lift patria medzi najobľúbenejšie modely tiež podprsenka Wonderbra Strapless a Wonderbra Full Effect. Hovorí sa, že aspoň jednu push-upku by mala vlastniť každá žena. Už nejakú máte?

 

Prečítajte si tiež: