3 ÚŽASNÉ CVIKY NA SPEVNENIE PŔS A - PSSST - 1 TAJNÝ TIP

19. 09. 17

Túžite po pevnejšom dekolte? Našli sme pre vás tri úžasné cviky, ktoré vám k nemu dopomôžu. Pripravte si podložku, uterák, pitie a ideme na to. A na konci článku pre vás máme jeden tajný tip.

Kliky

Kliky sú stávkou na istotu. Nikto ich nemá rád, ale prinášajú najlepšie výsledky. Možno vás s týmto cvikom kedysi terorizovala vaša šialená telocvikárka a museli ste ich na získanie jednotky z telesnej výchovy urobiť minimálne 50 za minútu, ale nebojte, to vás teraz vážne nečaká. Lepšie zvládnuť 5 poriadne než 20 zle. A ako ich cvičiť správne?
Vyberte si, či vám viac vyhovuje pánsky alebo dámsky variant - pri pánskom variante sa o zem opierate dlaňami a špičkami nôh, pri dámskom variante sa opierate o zem dlaňami, kolenami a na zemi máte aj nohy od kolien dole. Dámsky variant je trochu zradný v tom, že sa pri ňom väčšina žien prehne v bedrovej chrbtici. Dajte si na to pozor a chrbát sa snažte udržať narovnaný.
Nohy od kolien dole si nechajte položené na zemi, nezdvíhajte ich do vzduchu. To sa robilo skôr, a práve tento detail viedol k neprirodzenému prehnutie chrbtice, ktoré narobilo viac škody ako úžitku. Ruky si položte pred seba tak, aby ste dlane mali presne pod ramenami, lakte smerovali smerom od tela a zvierali s telom pravý uhol. Nadýchnite sa a s výdychom klesnite s telom dolu, s nádychom hore. Skúste počas pohybu zatlačiť zľahka do dlaní, cvik vám pôjde lepšie. Ramená ťahajte nadol smerom k pásu, aby ste pri kliku nepreťažovali trapézový sval. Pánsky variant kliku prebieha rovnako, len máte nohy na špičkách, čo celý cvik sťažuje.
 

Rozpažovanie

Na tento cvik budete potrebovať činky, ale ak ich nemáte, postačia vám aj 2 fľaše s vodou. Ideme na to:
 
● Ľahnite si na chrbát, ľahko pokrčte kolená, ale chodidlá nechajte na zemi.
● Stiahnite ramená dole smerom k pásu.
● Ruky s činkami vzpriamte pred seba, zhlboka sa nadýchnite až do spodnej časti brucha a s výdychom pomaly spúšťajte paže do rozpaženia tak, aby skončili na zemi a zvierali s telom uhol 90 °.
● S nádychom vracajte ruky späť hore a pohyb ukončite keď budete mať činky zhruba 10 centimetrov od seba.
 

Všetko dôkladne pretiahnite

Aby bolo vaše úsilie skutočne efektívne, musíte sa na konci poriadne pretiahnuť. Postavte sa čelom ku skrini (chladničke alebo niečomu, čo je minimálne rovnako vysoké alebo vyššie ako vy) a priložte na ňu zo strany ruku vo výške pŕs. Narovnajte si chrbát a ramená. Poriadne sa do ruky zaprite a celé telo vytočte na opačnú stranu. Pri tejto rotácii by ste mali krásne cítiť, ako sa vám preťahujú prsné svaly. Opakujte s druhou rukou na opačnú stranu.

Ako to robia ostatní

Ak potrebujete mať pevné prsia už zajtra, naše cviky vás zrejme nespasia, ale máme pre vás jeden veľmi užitočný tip. Sexy dekolt vám počas pár sekúnd vyčarí dobre zvolená podprsenka. Skúste siahnuť po vystuženej podprsenke, tá dodá vašim ňadrám pekný tvar. Ak túžite po väčšej veľkosti, smelo si kúpte super push up podprsenku. Konečný vzhľad vás veľmi milo prekvapí.
 
Mnoho krásnych žien, ktoré vo svojom okolí stretávate, pravidelne cvičí. Veľa z nich si však jednoducho len vie zvoliť tú správnu spodnú bielizeň. Najlepšie urobíte, keď na sebe budete pravidelne pracovať a za odmenu si zaobstaráte peknú podprsenku. Želáme vám pevnú vôľu.